Царь Соломон:
Дающий щедро получает ещё больше,
но бедность ждёт того, кто жаден.
Дающий щедро получит прибыль и,
помогая другим, ты больше получишь сам.
У чому полягає проект? Все
частіше до нашого центру звертаються батьки, які мають одну й ту саму проблему:
«Дитина не розмовляє». Ми мріємо створити благодійний проект для таких діток.
Наш центр приватний і ми орендуємо приміщення та не маємо спонсорів, тому, на
жаль, в нас немає можливості надавати безкоштовні послуги. Але є сім'ї, що не
можуть собі дозволити платні заняття, тому цей проект для них.
Потрібна сума – 38 165 грн.
|
Вкладає наш центр – 8 935 грн.
|
Залишається – 29 230 грн.
|
Пожертвували на сьогодні – 30 725 грн.
|
Дуже дякуємо Вам за підтримку та участь. Звітність буде після проекту!!! |
Наш логопедичний центр планує провести
курс з сенсо-моторного розвитку, який складається з 10 занять по 50 хвилин для
4 груп із 6 дітей (всього 24 немовних дитини) з 3 до 4 років. Цей
курс плануємо провести з 16 по 27 квітня. Через 3 тижні вже розпочинаємо проект.
Що ж таке сенсорний розвиток і як це може допомогти немовній дитині?
Більш ніж 70% дітей, що мають
будь-які відхилення у розвитку мовлення, у руховій та емоційній сфери, проблеми
з навчанням, в поведінці, спілкуванні -
мають порушення роботи сенсорних систем.
Жодна частина центральної нервової системи не працює окремо:
інформація передається від однієї частини до іншої. Дотики допомагають бачити,
зір - утримувати рівновагу, рівновага - відчувати положення тіла в просторі та
рухатися, рух - допомагає навчанню.
Мозку необхідна стимуляція, вона збуджує нервові клітини та створює в ньому функціональну активність. Таким чином, стають можливими дихання, вживання їжі, рух, мовлення, читання і т. д. Достатня стимуляція веде до збільшення кількості зв'язків між мозковими клітинами.
Якщо
дитина народилася здоровою та її сенсорна стимуляція нормальна, то вона немає
проблем з розвитком рухових навичок, мови та поведінки.
Для дітей же, що мали на початку
життя будь-які порушення сенсорної стимуляції (через пошкодження під час
пологів чутливих органів, стовбура мозку, мозочка, нервових шляхів і т. д.), процес
сенсорної стимуляції виявляється неефективним або недостатньо ефективним. У
таких дітей розвиваються різні порушення, що призводить до дисфункції сенсорної
інтеграції. Те, як дитина переробляє зовнішню та внутрішню інформацію,
позначається на розвитку його почуттів, думок, дій. Незначні порушення в
процесах діяльності мозку можуть впливати на те, як дитина опановує побутовими
навичками, навчається та спілкується. З віком проблеми примножуються і
виникають труднощі з розвитком, навчанням в школі та поведінкою.
Всім добре відомі основні
сенсорні системи: зорова, слухова, смакова, нюхова та дотикова. Розвиток мови
безпосередньо пов'язаний з сенсорним розвитком.
Аналізуючи зображення, можемо
побачити, що мова з'являється при умові, що дитина пройшла всі етапи
сенсо-моторного розвитку. Працюючи з немовними дітьми, ми побачили, що
найчастіше у дітей порушена сенсорна сфера, тому перш ніж запустити мову,
необхідно попрацювати над сенсорним розвитком.
Займаюсь проектом я, директор
логопедичного центру "Вимовляйчик" - Анастасія Олександрівна Проноза.
Якщо Ви маєте бажання та можливість допомогти, напишіть мені на електрону пошту
- zaulina.nastya@gmail.com або смс у вайбері - 063-5875894, щоб отримати
більш детальну інформацію та кошторис для здійснення цього проекту або можете
призначити мені час для зустрічі, я із задоволенням зустрінусь та розповів Вам
про наш проект. Маємо надію, що завдяки всім Вам зможемо реалізувати цей проект
та допоможемо дітям у відновленні їх сенсорної сфери та подальшого
здорового розвитку.
Вже сформовані списки дітей, які будуть приймати участь у проекті. Це 14 дітей із державних садочків нашого міста (де немає логопедичної допомоги) та 10 дітей, які мають складні мовні порушення, їм колись вже була пропонована корекційна програма, але ці діти потребують постійних корекційних занять - це діти з багатодітних сімей; діти, яких прийняли в сім'ю з будинку малютки та ін.
1 група :
1. Костя
2. Олег
3. Денис
4. Паша
5. Кіра
6. Святослав
2 група :
1. Христина
2. Матвій
3. Матвій
4. Єгор
5. Рома
6. Вітя
3 група :
1. Кирило
2. Ліза
3. Назар
4. Назар
5. Рувім
6. Сара
4 група:
1. Микола
2. Ангеліна
3. Максим
4. Владік
5. Єгор
6. Ігор
Вже сформовані списки дітей, які будуть приймати участь у проекті. Це 14 дітей із державних садочків нашого міста (де немає логопедичної допомоги) та 10 дітей, які мають складні мовні порушення, їм колись вже була пропонована корекційна програма, але ці діти потребують постійних корекційних занять - це діти з багатодітних сімей; діти, яких прийняли в сім'ю з будинку малютки та ін.
1 група :
1. Костя
2. Олег
3. Денис
4. Паша
5. Кіра
6. Святослав
2 група :
1. Христина
2. Матвій
3. Матвій
4. Єгор
5. Рома
6. Вітя
3 група :
1. Кирило
2. Ліза
3. Назар
4. Назар
5. Рувім
6. Сара
4 група:
1. Микола
2. Ангеліна
3. Максим
4. Владік
5. Єгор
6. Ігор
Проект "Допоможи дитині заговорити", я носила в своєму серці і думках рівно рік. На зимових канікулах остаточно вирішила спробувати зібрати фінанси на здійснення цього проекту, так як на весь проект суми не було. Були переживання, а раптом люди не відгукнутися, раптом не зрозуміють, не підтримають ... і знаєте, як приємно мені сьогодні писати про те, що збір закритий, завдяки участі небайдужим людям, ми зібрали потрібну суму, навіть трохи більше. Жертвували всі - від простої домогосподарки до бізнесмена, від фахівця в цій сфері до людини, яка зовсім далека від корекційної освіти. Дякую Богові, що відкривав Ваші серця до жертовності і допомоги іншим. Нехай в нашому світі буде якомога менше дітей, які хворіють або мають ті чи інші труднощі, нехай наше серце завжди буде вдячним та відкритим !!!
Ще раз дякую всім і радію, що Ви з нами !!!
З повагою директор центру "Вимовляйчик" - Анастасія Олександрівна Проноза.
Комментариев нет:
Отправить комментарий