Видео

Автоматизация звуков и развитие речи с помощью песенок, 

использую этот материал сама и советую другим, 

дети получают массу удовольствия,

пойте эти песни с детками  - это ещё один путь к чёткому звукопроизношению!


Учим и поём гласные звуки "А, О, У, И, Э"




Автоматизация звука [ К ] - "Курочка"




Песенка "Лошадки"




Автоматизация звука [ C ] - "Песок"




Автоматизация звука [ C ] - "Лиса"





Автоматизация звука [ Л ] - "Гол"




Автоматизація звука [ Ж ] - "Жук" (укр)





Автоматизація  звуків "Черепаха-аха"





Фізкультхвилинка для очей!







Пісенька про Абетку! Вивчаємо український алфавіт легко, швидко та весело.





Вивчаємо кольори веселки!




Вчимо назви пальчиків!




Мультик, який навчить дітей назви пальців на руках.

Великий, вказівний, середній, безіменний і мізинець. 

Непосиди дітки бігають швиденько,

Бо у них моторчики заді є маленькі.

Непосиди дітки, іграшки ламають,

А долоньки -- пальчики їм допомагають.

А мої долоньки-пальчики слухняні,

Помагають татові і бабусі й мамі.

Вправні мої пальчики трудяться щодня,

І за це я кожному дав своє ім'я.

Це -- Великий та міцний

На долоньці головний.


Цей, покаже нам усе,

Кожну річ якось назве,

В мандрах вкаже вірну путь.

Вказівним його всі звуть.


Цей живе по-середині,

Та найдовший у родині,

Він Середній, між братами,

У роботі завжди з нами.

А наступний, розлінився,

Й жить без імені згодився.

Не хотів нам помагати -- 

Безіменним його звати.

А мізинчик - наш пестунчик

Він бешкетник й веселунчик.

Хоч найменшим уродився

У роботі пригодився.

Щоб усе запам'ятати треба ще раз проказати:


Цей - великий та міцний, цей мій пальчик -- вказівний. 


Цей - середній працьовитий, безіменний - наш сердитий, 


Та найменший між братами, мій мізинчик перед вами.


А, щоб Ваші пальчики, час не дармували


Треба, щоби Ви також гарно їх назвали.

Упражнения для развития межполушарных связей головного мозга!





До сих пор многие специалисты переоценивают роль левого полушария и логического мышления в становлении мыслительной деятельности ребёнка. Современные педагогические методики и традиционные программы нацелены на развитие логического мышления и ориентированы на левополушарное восприятие, игнорируя вторую половину умственных возможностей ребёнка Но исследования показывают, что в обычной массовой школе легче учиться детям с низкой функциональной асимметрией полушарий (равнополушарные), то есть тем, которые при обучении способны использовать не только левополушарные, но и правополушарные стратегии. Организуя образовательный процесс, всегда следует помнить, что одновременная работа двух полушарий эффективна в любой области деятельности, и в творчестве в том числе. Творчество не является функцией только правого полушария. Это процесс требует от левого полушария техники и деталей, а от правого -- образов, непрерывности, эмоций и чувств.





Автоматизація звука [Р] пісня "Равлик"





Чистомовка на тему "Весна"






Геометричні фігури(вчимо назву геометричних фігур)





Фізкультхвилинка "Райдуга!"




Зарядка для маляток!





Фізкультхвилинка "То не є проблема!"





Весёлая песенка для малышей "Как говорят животные"




Учим детей названию музыкальных инструментов  и слушаем их "Маленький оркестр"




Пополняем словарный запас вашему малышу - 100 слов для детей 1-3 года











Вчимо вірш "Ходить гарбуз по городу".




Яркий мультфильм про котят (лексическая тема "Фрукты, овощи")






Чистомовка "Дощ"




Загадки-зиминки


Святий Миколай дарує нам пісні | Збірка пісень


Збірка розвиваючих уроків для дітей



Відео до лексичної теми "Професії"



"Все профессии нужны"




Развивающий мультфильм "Наступила зима"

Комментариев нет: